Kasvien elävöitys |
P | |
Lyhyt (25 j + 5 j/2 tasoa) | |
Yksi Iso kasvi/kolme langettajatasoa tai kaikki kantamalla olevat kasvit; ks. teksti | |
Ei ole | |
Ei päde |
Annat tavallisille kasveille liikuntakyvyn ja saat ne käyttäytymään niin kuin ne olisivat tietoisia olentoja. Elävöittämisen jälkeen kukin kasvi hyökkää välittömästi jonkin osoittamasi kohteen kimppuun niin kuin kasvi olisi kokoluokkansa mukainen elävöitetty esine. Voit elävöittää yhden Ison tai sitä pienemmän kasvin kolmea langettajatasoa kohden (tai vastaavan määrän edestä sitä suurempia kasveja). Valtava kasvi lasketaan kahdeksi Isoksi tai sitä pienemmäksi kasviksi, Suunnaton kasvi neljäksi ja Giganttinen kasvi kahdeksaksi. Voit vaihtaa kasveille osoittamaasi kohdetta tai kohteita liikkumistoimintona, ikään kuin suuntaisit voimassa oleva loitsun uudelleen.
Voit soveltaa kasveihin elävöitettyjen esineiden peliteknisiä tietoja, joskaan Isoa pienemmillä kasveilla ei yleensä ole lujuutta.
Kasvien elävöitys ei tehoa kasviolentoihin eikä kuolleeseen kasviainekseen.
Takerrutus
Vaihtoehtoisesti voit antaa kaikille kantamalla oleville kasveille osittaisen liikuntakyvyn, jonka ansiosta ne voivat kietoutua alueella olevien olentojen ympärille. Tällä tavoin käytettynä loitsulla on täysin sama vaikutus kuin takerrutus-loitsulla. Loitsunsieto ei suojaa olentoja takerruksiin joutumiselta. Tämä vaikutus kestää 1 tunnin langettajatasoa kohden.
The text on this page is Open Game Content, and is licensed for public use under the terms of the Open Game License v1.0a.